שאלה זו הוגשה על ידי גולש ומחכה לתשובה מקצועית…
שילוב Breadcrumbs עם JSON-LD לקידום מבני
כשאנשים שואלים אותי מה הסוד להצלחה ב"שילוב Breadcrumbs עם JSON-LD לקידום מבני", אני אומר להם שהתשובה טמונה בשילוב נכון של שני רכיבים חשובים אלה. Breadcrumbs
שאלה זו הוגשה על ידי גולש ומחכה לתשובה מקצועית…
כשאנשים שואלים אותי מה הסוד להצלחה ב"שילוב Breadcrumbs עם JSON-LD לקידום מבני", אני אומר להם שהתשובה טמונה בשילוב נכון של שני רכיבים חשובים אלה. Breadcrumbs
מתוך ההכשרות והסדנאות שהעברתי בנושא, למדתי שניתן לשלב Markup Schema בגוטנברג באופן ישיר, מבלי להיזקק לפלאגינים נוספים. זהו תהליך יעיל ופשוט שיכול להעניק ערך מוסף
2 תגובות
למה האתר שלי לא מופיע בגוגל כשאני מחפש אותו
**למה האתר שלי לא מופיע בגוגל כשאני מחפש אותו?**
אם האתר שלך אינו מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, זו בעיה חמורה שיש להתמודד איתה מהר ככל האפשר. נראות באינטרנט היא קריטית להצלחת העסק שלך, ואם לקוחות פוטנציאליים אינם מוצאים אותך ברשת, הם פשוט לא יוכלו למצוא אותך או להתקשר אליך.
כדי לפתור את הבעיה, עליך לבצע אבחון מקיף של האתר שלך באמצעות כלים מקצועיים:
1. **Google Search Console** – התחבר לחשבון ה-GSC של האתר שלך כדי לבדוק אינדוקס של גוגל, בעיות קריאות רובוטים, מפת האתר ועוד. זה יעזור לזהות בעיות טכניות ספציפיות.
2. **Log files analysis** – בדוק את קבצי היומן של השרת שלך כדי לראות מה קורה מאחורי הקלעים – איך רובוטי החיפוש מתנהגים באתר, אילו דפים הם מוצאים או לא מוצאים וכו'. זה יכול לחשוף בעיות טכניות שלא ניתן לזהות בדרכים אחרות.
3. **Screaming Frog** – כלי זה יסרוק את כל דפי האתר ויזהה בעיות טכניות כמו קישורים שבורים, מטא תגיות חסרות, תמונות ללא טקסט אלטרנטיבי ועוד. אלה גורמים שיכולים להשפיע על הדירוג של האתר בגוגל.
4. **GTmetrix/PageSpeed Insights** – בדוק את מהירות טעינת האתר ואת ביצועיו. גוגל מעניק עדיפות לאתרים מהירים יותר, אז זה חשוב מאוד.
5. **Ahrefs/SEMrush** – כלים אלה יעזרו לך להבין את הנוכחות המקוונת של האתר שלך, לזהות תחרות, לבדוק קישורים חיצוניים ועוד. זה חשוב כדי להבין את הסיבות לדירוג הנמוך.